Valami megtört bennem...

 2010.09.27. 00:28

Az elmúlt napokban megfogalmazódott bennem pár dolog...

Nem vagyok képes szeretni. Tudok vonzódni és szeretem a családomat,barátaimat, de már nem hiszek a szerelemben.. Hiszem és tudom, hogy létezik. Hiszem, hogy amikor ég és tart, az jó. Hiszem, hogy kell. De már azt is hiszem, hogy mindig véget ér...

Nem tudok és nem is akarok szeretni. Körülöttem fal van, amit biztosan át tud törni, az a valaki, aki majd egyszer belép az életembe, de most nem. Most senki.

Élek és élvezem az életet. Az egyetlen, amit szeretnék, az az, hogy jól érezzem magamat és elérjem a céljaimat! Itt az ideje felnőnöm és elindulni a saját utamon. Azon az úton amit ÉN akarok, amit ÉN jónak látok. Megvalósítani azokat a dolgokat, amikore ÉN vágyom. Magamért..senki másért...

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy.blog.hu/api/trackback/id/tr522325764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gotigomi 2011.04.12. 23:54:27

Egy idő után megtanulod a finom különbségtételt a kézfogás és az
önfeláldozás között.
És megtanulod,hogy a vonzalom nem azonos a szerelemmel és a társaság a
biztonsággal.
És kezded megérteni,hogy a csók nem pecsét és bók nem eskűszó.

És hozzászoksz,hogy emelt fővel és nyitott szemmel fogadd a vereséget,a
fenőtt méltóságával,nem pedig a gyermek kétségbeesésével.
Egy idő után kitapasztalod,hogy még a napsugár is éget,ha túl sokáig ér.

Műveld hát saját kertecskédet,magad ékesítsd fej a lelked,
ne mástól várd,hogy virágot hozzon neked.
És tanuld meg,hogy valóban nagyon sokat kibírsz.
Hogy valóban erős vagy.
És valóban értékes.

Memee 2011.04.17. 02:00:57

@Gotigomi: :) köszönöm, ez így van. Szerencsére, mióta ezt írtam, azóta sok minden történt és szerelmes vagyok.. :)

Gotigomi 2011.04.20. 23:50:51

@Memee: Szia! Örülök, hogy rendbe lett körülötted minden...Én is hasonlókat érzek, most. Érzelmileg olyan vagyok, mint a tenger. Hol a hullámokkal küzdve próbálok kisodródni a partra,sokszor úgy érzem, hogy a sötét alagútban tapogatózva keresem azt a kezet, aki egykor megsimogatott és kirántott onnan,s már nincs ott. Te hiszel az igaz szerelemben, abban, mely örökké tart, ami mindent túlél?...szerelem vagy megszokás, ragaszkodás? A sorsban, hogy egyszer ismét egymás felé sodor az élet? Vagy ez mind csak a képzeletünk játéka?

Memee 2011.05.04. 18:44:23

@Gotigomi: szerintem vegyük fel a kapcsolatot emailen vagy msnen.
süti beállítások módosítása