hétköznapok

 2010.11.03. 18:29

Ez alatt a pár hét alatt, amióta nem írtam, nem sok minden történt velem. Állást keresek ezerrel. Ma voltam egy igen neves multicégnél. Reménykedem, bár nem sok esélyt látok rá, hogy enyém lesz az állás. Tudom, tudom hinni kell. Inkább nem élem bele magam semmibe és akkor kevesebb a pofáraesés lehetősége.. Közben sokszor találkoztam az én pici V-mmel :P aki a legjobb barátom :) Többek közt ő tartja bennem a lelket ^^ Voltunk kirándulni, inni, bulizni.. mi lenne velem néléküle?? :)

Hétfőn egy rég nem látott ismerősömmel találkoztam. Jó volt picit elszakadni a külvilágtól és elfelejteni a problémákat, még ha csak ideiglenesen is. Amúgy meg, eddig amikor találkoztunk, mindig volt párom.. most nem.. :D :P

Egyébként új hobbim van, amit igyekszek fejleszteni. Meglátjuk szórólapozás mennyire jön össze, remélhetőleg már holnap megkapom a munkát és lesz mellette időm gyakorolni :)

és és és mindjárt December. Egyelőre ez engem elsősorban aggaszt, mint sem felvidít... s.o.s munkááááát akaroooooook *.*

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy.blog.hu/api/trackback/id/tr732420642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alen 2010.11.05. 19:47:11

Növessz szakállat! Mindjárt Mikulás, hátha... :)
süti beállítások módosítása