2009. Augusztus 30.

 2009.08.30. 14:26

Zs-val csütörtök óta -08.27.- nem találkoztam. Igazából nem is hiányzik és egyre kevesebbet gondolok rá. Már nagyon ritkán jut eszembe. Persze egy-egy dologról eszembe jut még, de már sokkal ritkábban. Ennek nagyon örülök.

Pénteken költöztem. Végre saját kis kuckóm van. Most kezdődött el igazán az önálló életem. Jó érzés. Nyugalommal tölt el most minden, ami körbevesz, kivétel a munkahelyem. De nem lehet minden tökéletes és ez így van jól :) Szerelmes vagyok és boldog. Egészséges a családom és van egy gyönyörű szép kistestvérem. Van munkahelyem. Fiatal vagyok, egészséges és életerős. Mi kell még? :)

Ma reggel, ahogy elváltam G-tól és bejöttem dolgozni, érdekes dolog fogalmazódott meg bennem. Korábban szerettem volna, ha Zs-val barátok maradunk. Nem bírtam elviselni, hogy ne legyünk azok. Ma viszont azt kezdtem el érezni, hogy ki akarom zárni az életemből és nem kérek a "barátságából". Nem akarom, hogy tudjon rólam és nem akarok tudni róla.

Ma ismét dolgozom. Ma, holnap és utána. Aztán 3 nap szünet. A török vendég ma is kikezdett velem..

G ma is nálam alszik. Meglepett, de örülök neki. Bízom benne, hogy nem vagyok sok neki. Bár, akkor nem aludna nálam :) Jó vele nagyon.. kopp kopp kopp :P

 

Címkék: gondolatok napló élmények augusztus

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy.blog.hu/api/trackback/id/tr691348503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása