az a lány már messze jár

 2011.11.19. 00:39
Túl szép, hogy megvolt mindenem
Túl szép, de így is jó nekem
Az a lány messze már
Ne keresd, ne is várd
De hogyha eljön az idő
Te kit választanál?

Ugyanaz a szív legbelül
Ma merre hajt észrevétlenül?
Ugyanolyan szép az a csillogás
Te kinek hazudtál valami mást?
Ne sírj majd, ha nem leszek
Lesz majd más, aki rád nevet
Ugyanaz a fény, az a csillogás
Csak az nem én vagyok, hanem valaki más

Túl szép, hogy megvolt mindenem
Túl messzire mentem, azt hiszem
Az a vágy messze már
Ne keresd, ne is várd
De hogyha eljön az idő
Te kit választanál?

Ugyanaz a szív legbelül
Ma merre hajt észrevétlenül?
Ugyanolyan szép az a csillogás
Te kinek hazudtál valami mást?
Ne sírj majd, ha nem leszek
Lesz majd más, aki rád nevet
Ugyanaz a fény, az a csillogás
Csak az nem én vagyok, hanem valaki más
 
 
 
Érzem, most indulni kell.
Úgy jó, ha más is átölel.
Nem kell szerelmed már
Valahol még várnak rám.
Érzem, most indulni kell.
Valahol még más is átölel.
Nem kell már, ami csak visszatart...
Ezer év most minden pillanat...

Mennyi szív szerelmétől fordultam el,
Hogy csak neked legyek tisztán, de te mégsem hitted el...
Fojtó emlékezések börtönébe zár,
Csak te voltál nekem, hogy nem volt senki más
Nem volt más, nem volt más, aki...
 
 
Nem fáj. Vége... Megszűntél a szívemnek... végre... (:

Címkék: a lány az már messze fáj; jár; illik;

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy.blog.hu/api/trackback/id/tr233395380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása