napi különkiadás

 2011.12.18. 11:46

Tudjátok mit? Nem kell engem mindenkinek szeretnie. Nem kell mindenkinek fontos legyek. Akik veszik a fáradtságot, hogy megismerjenek és tudják értékelni mindazt, ami vagyok, azoknak respect. Akik meg nem, azok tudassák velem minél előbb, nem szeretem pazarolni az időmet, az érzéseimet, engergiámat. Elég sokszor elhittem, hogy szar ember vagyok, hogy nem vagyok értékes és változnom kell. Ez meg is történt. Olyan változásokon mentem keresztül, aminek hála az én lelkiismeretem tiszta és megtanultam meglátni az értékeimet, még ha nem is mindet, még ha így is túl kritikusan és negatívan látom önmagam. De azért túlzásokba ne essünk. A szívemet lelkemet kiteszem azért, aki fontos nekem. Ezt vagy észre veszi az illető, vagy nem.. A legkevésbé sem vagyok rosszindulatú és ha hibázom tudok bocsánatot kérni. Nincs az az ember a Földön, akinek mégegyszer megengedném, hogy elhitesse velem, hogy nem vagyok elég jó. Nem... Akinek nem felelek meg így, ahogy vagyok, annak, aki vagyok, keressen jobbat. Én úgy gondolom, hogy senki másnak nem kell megfelelnem, csak önmagamnak. Önmagammal kell elszámolnom.

Érdekes döntésre jutottam. Ideje elsősorban magammal foglalkoznom és nem mindenki mással, ahogy eddig tettem. Persze a családom a családom, nem kérdés, hogy mindig ők lesznek az elsők :) De nincs nekem se kedvem se energiám arra, hogy mások miatt folyton szomorú, kedvtelen legyek vagy szimplán rágódjak valamin. Fiatal vagyok, semmi okom a boldogtalanságra. Az élet szép és lehetőségek tárháza vár rám, csak meg kell látnom..

Nincs veszteni valóm. Van az a mondás, hogy meg kell próbálni úgy élni, mintha ez lenne az utolsó napunk.. sose tudhatjuk, lehet tényleg az.. És tényleg! Mit tennél, ha ez lenne életed utolsó napja? Miért nem teszed meg?? ;) az élet nagy igazsága egyébként.. sosem tudhatjuk mit hoz az élet.. én egyik napról a másikra vesztettem el a nagypapámat és nem búcsúzhattam el tőle, mert messze voltam.. mikor elmentem még egy életvidám nagypapám volt, mire haza jöttem, már .. szóval becsüljük meg a mát és azokat, akiket szeretünk. Ha van valaki, akinek szeretnél elmondani valamit, tedd meg, mert nem tudhatod lesz e következő alkalom.. ;)

Mindenki azt vonzza be, amire nyitott, amilyen a hangulata. Hogyan várhatom búskomoran a boldogságot?? Saját magamnak kell megteremtenem mindezt. Az egyetlen ember, aki befolyásolhatja az érzéseimet, életemet, aki kihúzhat az alapvető negatív gondolkodásomból, az én magam vagyok. Let's do it!  ;)

 

ui mindenkinek, akinek már nem vagyok: egy nap majd rájössz mit veszítettél 

/ photo by `AutumnsGoddess /

 

Címkék: hiba döntés önző ismerettség

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy.blog.hu/api/trackback/id/tr853472656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása