dreams

 2012.03.01. 23:16

Tele vagyok álmokkal, vágyakkal. Elképzelésekkel, tervekkel.. Ez vagyok én. Amikor élek. Pezsgek. Annyi mindent szeretnék. Tulajdonképp mi tart vissza? Miért állok egy helyben? Mikor csak egy picit kéne ezekre a dolgokra koncentrálnom és elérhetném? Mert mi volt az, amit igazán akartam és nem sikerült elérnem?? Semmi. Nem létezik ilyen. Mert, amit én akartam, ami nekem kellett, mindig megkaptam, mindig elértem az életben..

HA igazán akartam. Ki kell tűznöm a célokat és küzdenem értük, mert nem fognak maguktól bekopogtatni, hogy "hé hello, megjöttünk". Tennem kell értük. 23 éves vagyok, pont itt az ideje, hogy lépjek végre. Amíg tehetem.. Amíg lehetőségek tárháza vár rám..

Nem szabad leragadnom a szürke hétköznapoknál. Nem szabad megvárnom, amíg elmúlnak felettem az évek és az álmok, csak a múlt reményei maradnak..

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy.blog.hu/api/trackback/id/tr284283286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása