life goes on

 2011.10.30. 23:28

Egy nap eljön az a nap, amikor a múlt, igazán a múltaddá válik és minden, mi addig fájt, mitől könnyek szöktek a szemedbe, mitől az összeragasztott szív darabokra hullott, mitől a gyomrod görcsbe rándult... minden elmúlik. Nem tudod miért, nem tudod, hogyan, de hirtelen minden a helyére kerül. Minden reggeled egy mosollyal kezded és tudod, hogy bár éjszakánként egyedül hajtod álomra a fejed, vár rád egy új, egy jobb világ. Lehetőségek tárháza áll előtted és nem az a kérdés, hogy mit tehetsz meg, hanem az, hogy mit nem... Eljött a nap, mikor úgy érzem a dolgok még sem olyan szarok, mint ahogyan eddig láttam. Mikor a kérdőjelek egyetlen ponttá váltak. Mikor a legörbülő száj helyére mosoly került. A pillanat és érzés, hogy eddig egy sötét világot kreáltál, mert valami fájt, véget ért.. Bármi is volt az, ami helyre hozott és késszé tett egy új életre.. köszönöm

Ennyi évet lezárni magam mögött nem könnyű dolog. Első szerelem... többnyire mindig véget ér és mindig nyomot hagy maga után. Szerencsésnek érzem magam, hogy volt még pár hónapom, amit együtt töltöttem Zs-vel, mert így megbizonyosodhattam róla, hogy a "bor nem válik vízzé" rá kifejezetten illik. Ezek a hónapok segítettek, hogy lezárhassam vele végérvényesen.

Vannak emberek, akik tanulnak a hibájukból és változtatni/változni akarnak, így ezt el is érik. És vannak emberek, akik azt mondják, hogy ezt akarják, még is megmaradnak annak, akik voltak.. Pedig hiszem és vallom, hogy a hibákat el kell követni, DE! tanulni kell belőle és változtatni. Van, akinek megy, van, akinek nem.. Életemben először érzem úgy, hogy nekem a hibák és az idő segített változnom. Nem tudom mennyit, de érzem, hogy jó irányba. Hogy talán nem mindből, de a legnagyobb hibákból tanultam. A két legnagyobb: 1. megcsalás 2. bosszú állás   ezeket kipipálhatom.. soha többé senkivel.. Amíg élek emlékezni fogok mit okoztam ..

Elég letargikus hangulata van ennek a bejegyzésemnek most. Túl sok volt a negatív dolog mostanában körülöttem és túl kevés a boldog pillanat. De igyekszem a jó dolgokra nagyobb hangsúlyt fektetni, mert úgy minden szebb :) És egyébként is. Fiatal vagyok, előttem az élet, bármit hozhat még..és fog is.. :)

 

Címkék: élet gondolatok szeretet múlt érzelmek

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy.blog.hu/api/trackback/id/tr523341342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása